Stalo se Vám někdy, že jste si koupili matrace co Vám nevyhovovaly ? Že se to už někdy stalo ? Pak jsme pro Vás připravili službu 90 dní na vyzkoušení matrace. Hledáte v tom háček ? Chyba ! Žádný v tom není. Na našich prodejnách jsou připraveni specialisté, kteří pro Vás pomocí Vašich požadavků vyberou tu nejvhodnější matraci a Vy si k ní můžete přikoupit službu 90 nocí na zkoušku. Za 499 Kč tak získáte naprostou jistotu pro případ, že nová matrace se ukáže jako ne zcela vyhovující. S touto službou si ji budete moci vyzkoušet po dobu až 90 nocí, a pak ji vyměnit za jinou nebo vrátit.
O nákupu
- Výroba ATYPŮ
- Získej slevu
- Doprava a platba
- Jak nakupovat
- Obchodní podmínky
- 90 nocí na vyzkoušení matrace
- 30 nocí topper Komfort Variant
Výroba ATYPŮ
Zakázková výroba: Když standardní nabídka nestačí.
Ve světě sériové výroby existuje jen málo místa pro kreativitu a osobní přístup. Proto jsme se rozhodli jít vlastní cestou a nabídnout skutečnou zakázkovou výrobu. Naším cílem je kvalita, která se vymyká běžným standardům.
Naše filozofie je jednoduchá: Chcete něco speciálního? Máte konkrétní představu? Přijďte k nám a my ji proměníme ve skutečnost. Od začátku jsme věřili, že zákazníci si zaslouží víc než jen uniformní řešení z běžné produkce. Díky tomu jsme si vybudovali pověst firmy, která dokáže naslouchat, přizpůsobit se a dodat produkty, které přesně odpovídají představám našich zákazníků.
Zakázková výroba ale není jen o nápadech. Vyžaduje schopnost rychlé reakce a maximální flexibilitu. Každý projekt je jiný, každý požadavek je unikátní a často znamená výzvu, kterou s radostí přijímáme. Přizpůsobujeme se potřebám zákazníků a hledáme nové možnosti, abychom vždy přišli s řešením, které vyčnívá svou kvalitou i originalitou.
Když víte, co všechno se dá vytvořit, a setkáte se s běžnou nabídkou plnou kompromisů, začnete si tu rozmanitost opravdu užívat.
Více o ATYPECH a konkrétních zakázkách najdete v BLOGU ZDE
Získej slevu
Slevy pro všechny. Máte zájem o speciální nabídky, výhodné akce a další slevy? Stačí jediné, zaregistrujte se na našich stránkách a zaškrtněte souhlas se zasíláním newsletterů. Díky tomu budete ihned informováni o zajímavých akcích, které pro Vás máme nachystané. Celá registrace Vám zabere jen chvíli a Vy si díky ní můžete být jisti, že Vám neuteče žádná z přichystaných slev. Registraci pro odběr newsletterů mohou provést jak stávající, tak nový zákazníci, nákup některého z našich produktů není podmínkou.
Doprava a platba
Při zakoupení výrobku na našem e-shopu budete vyzváni k volbě vhodné dopravy, nebo osobního převzetí, a poté ke zvolení způsobu platby.
Dobrava, osobní odběr :
Pro zvolení vhodné dopravy jsme přichystali možnost volit mezi:
- doprava svět spánku (při volbě této dopravy se jedná o naši vlastní dopravu)
- PPL/DHL
- Slovenská republika (DHL)
- osobní převzetí BRNO - H- Park - Heršpická 11f
- osobní převzetí PRAHA - RETAIL PARK ŠTĚRBOHOLY
- osobní převzetí PRAHA - GALERIE BUTOVICE
- osobní převzetí OSTRAVA - Futurum
- osobní převzetí OLOMOUC - OC CITY
- osobní převzetí HRADEC KRÁLOVÉ - OC ATRIUM
Tyto možnosti však nejsou dostupné u všech produktů. Např. postel není možné si osobně převzít v Olomouci v OC City a v Praze v Galerie Butovice. Tyto možnosti jsou omezeny parametry produktů (váha, rozměr).
Způsob platby:
- dobírkou (viz. platební podmínky)
- v hotovosti či kartou na prodejně
- převodem předem na účet
Upozornění:
Prodávající si vyhrazuje možnost změny dopravy objednávky, dle nejvhodnějších kritérií. Např. záměnu dopravy PPL.
Avšak cena přepravy udaná při vytvoření objednávky musí být zachována.
Jak nakupovat
- Přemýšlíte, že je na čase dát nový šmrnc Vaší ložnici a nevíte si přesně rady, co kde a jak vybrat, na co si dát pozor nebo nekoupit něco, z čeho budete nešťastní ? Pár rad před tím, než vložíte zboží do košíku se jistě hodí.
Začněme třeba základem výběru postele -> ZDE <-.
Po postelích se vrhneme na matrace, pár užitečných rad je -> ZDE <- po načtení kýžených informací se můžeme vrhnut na prozkoumání samotných tajů a zakoutí stránek světa spánku. - Už tak nějak tušíte po čem jdete. Ať je to postel, matrace, nábytek či třeba jen polštář, tak Vám pro snadnější orientaci může pomoci políčko pro vyhledávání, nebo inteligentní filtrace v každe kategorii. Snažili jsme se to pro Vás udělat co nejpřirozeněji. Najdete si vysněné zboží, vyberete správný rozměr, materiál a barvu a pak už jen stačí kliknout na "přidat do košíku". Následně vyberte, zda li chcete pokračovat v nakupování "zpět k nákupu" nebo chcete objednávku dokončit "přejít do košíku".
- Chcete-li koupit více zboží, hledejte dále, prohlížejte, vybírejte a pokud vám do oka padne něco dalšího, opět klikněte na tlačítko "Přidat do košíku". Samozřejmě můžete objednávat i více kusů. Ve vašem "Nákupním košíku" vyberte v kolonce "Množství" požadovaný počet kusů a celková cena se Vám přepočítá.
- Máte-li definitivně vybráno a přejete si zboží objednat, klikněte v "Nákupním košíku" na tlačítko "Na dopravu a platbu" (nejste-li v "Nákupním košíku" klikněte na pravé straně "Košík").
- Dalším krokem bude vybrat způsob doručení a typ platby. Dalším krokem bude kliknutí na "Na dodací údaje", kde se buď přihlásíte, nebo vyplníte osobní a fakturační údaje.
- Po kliknutí na tlačítko "Na souhrn a objednání" si zkontrolujete Vaši objednávku a po odsouhlasení obchodních podmínek bude objednávka dokončena.
- Pokud je objednávka úspěšně odeslána a zapsána do databáze, zobrazí se vám číslo této objednávky. Na Vaši e-mailovou adresu obdržíte potvrzení objednávky. Pozor - když vám potvrzení objednávky elektronickou poštou nebude doručeno, může to znamenat, že se objednávka správně neuložila do databáze. V takovém případě nás neprodleně kontaktujte.
- Pak už jen stačí počkat, až se Vám ozve jeden z našich pracovníků a domluví se s Vámi na doručení, případně vyzvednutí na nějaké naši pobočce. Věříme, že se Vám u nás bude dobře nakupovat a budeme se těšit na případné další navštěvy.
Děkujeme, že jste tu s námi a my tu můžeme být pro Vás a dopřát Vám co nejkvalitnější a nejzdravější spánek.
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
korporace
LUCATEC GROUP s.r.o.,
IČ: 02695511 se sídlem Brno, Žabovřeská 71/10, PSČ 603 00,
zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 82174
pro prodej zboží on-line v internetovém obchodě www.svetspanku.cz
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou platné pro nákup v internetovém obchodě svetspanku.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je LUCATEC GROUP s.r.o., IČ: 02695511 se sídlem Brno, Žabovřeská 71/10, PSČ 603 00, zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 82174 (dále jen „prodávající“) a kupujícího. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi výše uvedeným prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující nebo „zákazník“) prostřednictvím internetového obchodu www.svetspanku.cz prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.svetspanku.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
1.3. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
1.4. Smluvní vztah mezi korporací a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „zákazník“) vzniká prostřednictvím komunikačních prostředků, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředky komunikace na dálku“).
1.5. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití prostředků komunikace na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (zejména náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám dle aktuálního sazebníku dodavatele.
1.6. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.7. Ustanovení obchodních podmínek tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu je možné uzavřít v českém jazyce. Nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce.
1.8. Znění obchodních podmínek může prodávající doplnit či změnit. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.9. Informace poskytnuté v souladu s ust. § 1811 odst. 2, § 1820 odst. 1 a § 1826 odst. 1 občanského zákoníku:
a) totožnost, popřípadě telefonní číslo nebo adresa pro doručování elektronické pošty nebo jiný kontaktní údaj: e-mail: webmaster@svetspanku.cz;
b) označení zboží nebo služby a popis jejich hlavních vlastností: matrace – sloužící k ležení při spánku, postele – sloužící jako rám pro rošt a matraci, rošty – sloužící jako vhodný podklad pod matrace, lůžkoviny – sloužící k přikrytí během spánku, nebo uložení hlavy na nich, na webovém rozhraní www.svetspanku.cz
c) cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků: cena za zboží či služby je vždy uvedena u konkrétního zboží či služby včetně informace o tom, zda je cena s/bez DPH (v případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou DPH sazbou);
d) způsob platby a způsob dodání nebo plnění: viz následující ustanovení těchto obchodních podmínek;
e) náklady na dodání: specifikováno v následujícím ustanovení těchto obchodních podmínek (pokud tyto náklady nelze stanovit předem, mohou být dodatečně účtovány podle sazebníku provozovatele poštovních či jiných doručovacích služeb);
f) údaje o právech vznikajících z vadného plnění, jakož i o právech ze záruky a další podmínky pro uplatňování těchto práv: viz. následující ustanovení těchto obchodních podmínek;
g) náklady na prostředky komunikace na dálku: náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby aktuálního sazebního zákazníkova dodavatele,
i) podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy: viz následující ustanovení těchto obchodních podmínek;
j) informace o nákladech spotřebitele spojených s navrácením zboží v souvislosti s odstoupením od smlouvy, i nákladech za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou: viz.následující ustanovení těchto obchodních podmínek;
k) údaj o povinnosti uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo: viz následující ustanovení těchto obchodních podmínek;
l) zda uzavřená smlouva bude u něho uložena a zda k ní umožní spotřebiteli přístup: obchodní podmínky, objednávku a evidenci platby a využití služby korporace eviduje a na vyžádání zákazníkovi, který je spotřebitelem ve smyslu ust. § 419 občanského zákoníku, poskytne údaje z této evidence (údaje budou poskytnuty v elektronické podoby – scan listin);
m) o jazycích, ve kterých lze smlouvu uzavřít: smlouva se uzavírá v českém jazyce;
n) o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy: smlouva se uzavírá prostřednictvím webového rozhraní www.svetspanku.cz, přičemž zákazník je webovým rozhraním veden jednotlivými kroky objednání služby či zboží;
o) o možnostech zjištění a opravování chyb vzniklých při zadávání dat před podáním objednávky: zákazník je webovým rozhraním veden jednotlivými kroky objednání služby či zboží a má možnost si zadaná data a údaje před podáním objednávky zkontrolovat a opravit; před podáním objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky vložil.
p) se stížnostmi se zákazník může obrátit na odpovědného vedoucího: Tomáš Knotek, (+420) 543212855, webmaster@svetspanku.cz. V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti se zákazník může obrátit na příslušný státní orgán. Ostatní skutečnosti jsou zřejmé ze souvislostí a z obsahu webového rozhraní www.svetspanku.cz
2. Vymezení pojmů
2.1. Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.
2.2. Dodavatel/prodávající - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
2.3. Kupující/spotřebitel – každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná,
2.4. Kupující/nikoli spotřebitel - je osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
3. Uzavření kupní smlouvy
3.1. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.
3.2. Webové rozhraní obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen za jednotlivé zboží či služby. Ceny zboží a služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (DPH) a všech souvisejících poplatků (kromě dopravy a poštovného).
3.3. Webové rozhraní obchodu informuje také kupujícího o balném a nákladech souvisejících s dopravou po České republice. Individuálně lze sjednat ceny pro dopravu zboží do zahraničí.
3.4. Ceny tohoto zboží a služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní. Tímto ustanovením není omezena možnost korporace uzavřít se zákazníkem smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.5. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Veškeré nabídky prodeje zboží a služeb umístěné ve webovém rozhraní jsou tedy nezávazné a korporace není povinna uzavřít smlouvu ohledně tohoto zboží či služeb. Podání objednávky zboží či služeb je možné učinit vyplněním a odesláním objednávkového formuláře, případně telefonicky či e-mailem.
3.6. Veškeré objednávky jsou závazné. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
3.7. Kupující může využít následující způsoby vytvoření objednávky:
a) využitím on-line formuláře na stránkách internetového obchodu
b) e-mailem - objednávku můžete poslat na e-mailovou adresu obchod@svetspanku.cz
c)V případě volby způsobu objednání prostřednictvím on-line formuláře pro objednání zboží či služby vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
a) objednávaném zboží či službě (objednávané zboží či službu „vloží“ zákazník do elektronického nákupního košíku webového rozhraní),
b) způsobu úhrady kupní ceny zboží či služby, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží,
c) informace o nákladech spojených s dodáním zboží či poskytnutím služby (dále společně jen jako „objednávka“).
V případě, že kupující zvolí variantu pro objednání zboží b) či c), pak pro odeslání objednávky prostřednictvím e-mailu či faxu je kupujícímu doporučeno uvést následující údaje pro správné vyřízení objednávky:
a) Jméno, příjmení
b) adresa, dodací adresa pokud je rozdílná od fakturační adresy
c) e-mail
d) telefonické spojení, nutné pro případné změny typu zboží
e) případné doplňující údaje
3.8. Po odeslání objednávky a jejím následném zpracování bude kupujícímu e-mailem odesláno potvrzení o jejím přijetí. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, neprodleně kontaktujte prodávajícího e-mailem nebo telefonicky (viz. sekce kontakty).
3.9. V případě, že zákazník zvolí způsob odeslání objednávky prostřednictvím on-line formuláře, pak má možnost zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil (zadal), a to i s ohledem na možnost zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky, to vše před samotným odesláním objednávky. K odeslání objednávky po kontrole údajů kupujícím použije zákazník tlačítko „Odeslat“, po jehož stisknutí dojde k odeslání objednávky. Údaje, jež byly kupujícím v objednávce uvedené, jsou korporací považovány za správné a korporace není povinna ověřovat jejich pravdivost. Korporace neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa zákazníka“). Korporace neodpovídá za škodu vzniklou chybným uvedením údajů zákazníkem.
3.10. Korporace se zavazuje doručit zákazníkovi objednané zboží či poskytnout objednané služby a zákazník se zavazuje korporaci objednané zboží či služby uhradit v plné výši.
3.11. Korporace je vždy oprávněna zpravidla e-mailem či telefonicky v závislosti na specifikaci objednávky požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky.
3.12. Smluvní vztah mezi stranami vzniká okamžikem odeslání objednávky (nikoliv tedy až po potvrzení objednávky). Akceptace (potvrzení) objednávky je provedena zpravidla prostřednictvím e-mailu, výjimečně může být provedena i telefonicky.
3.13. K přechodu vlastnického práva ke zboží z prodávajícího na kupujícího dochází až zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.
3.14. Veškeré zboží je vyráběno na zakázku, avšak běžné rozměry jsou předobjednávány, tudíž skladem.
3.15. Většinu nabízených výrobků je schopen prodávající rozměrově popřípadě barevně upravit dle požadavků kupujícího. Stačí zaslat poptávku na konkrétní výrobek včetně popisu rozměrové úpravy.
3.16. Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.
3.17 Prodávající tímto informuje kupujícího, že spory, které vznikají ze smluv, kde na jedné straně stojí podnikatel a na druhé straně spotřebitel, je možné řešit mimosoudně. Jedná se o způsob řešení sporů mimo obecné soudy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.
4. Storno objednávky
4.1. Kupující má právo na zrušení objednávky před jejím zabalením a vyexpedováním bez jakýchkoliv sankcí a poplatků. Storno objednávky musí být oznámeno prodávajícímu telefonicky nebo emailem (viz. kontakty). V případě, že zákazník zruší objednávku: a) a zboží již bylo zabaleno a odesláno, má korporace právo požadovat úhradu nákladů na zabalení a odeslání zboží, b) a zboží již bylo zabaleno, může korporace požadovat úhradu nákladů vzniklých se zabalením zboží, c) a zboží ještě nebylo zabaleno ani odesláno, nebude vyžadován žádný poplatek.
5. Cena za zboží
5.1. Cena zboží nezahrnuje náklady spojené s jeho zabalením a dále náklady na dopravu. S těmito náklady je zákazník předem seznámen v obchodních podmínkách prodávajícího, stejně jako v objednávkovém formuláři a včas před odesláním objednávky jsou mu veškeré náklady proto známy. Před odesláním objednávkového formuláře je kupující obeznámen s celkovou cenou za zboží, včetně DPH a nákladů spojených s balením a dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou za zboží i náklady spojené s dodáním a balením zboží.
5.2. V případě bezhotovostní platby je zboží kupujícímu odesláno až po uhrazení kupní ceny, výjimečně po domluvě dříve. Splatnost kupní ceny v hotovosti či na dobírku při odeslání zboží k zákazníkovi nastává při převzetí zboží.
5.3. Pokud zákazník kupní cenu neuhradí, bude objednávka prodávajícím stornována a zboží nabídnuto k dalšímu prodeji, pokud se strany nedohodnou jinak. Stejný postup platí i v případě, že kupující zvolil jako způsob doručení osobní odběr a platbu v hotovosti na adrese prodávajícího.
5.4. V případě, že zákazník zvolí způsob platby převodem, je povinen uhradit cenu zboží společně s variabilním symbolem platby, jinak nebude prodávající schopen platbu správně identifikovat a úspěšně vyřídit objednávku. V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit cenu za zboží splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet korporace.
5.5. Korporace je oprávněna, zejména v případě, že ze strany zákazníka nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky dle čl. 3.11, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží zákazníkovi. Použití ustanovení § 2119 odst. 1zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, strany vylučují.
5.6. Prodávající vystaví kupujícímu k provedené platbě na základě kupní smlouvy daňový doklad. Prodávající je plátcem DPH. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a předá kupujícímu po vyřízení objednávky.
5.7. V případě, že by prodávající měl zvýšené investice na kupujícím objednané zboží, které má atypický rozměr, moření, není skladem apod., je v těchto výjimečných případech prodávající oprávněn vyžadovat od kupujícího zálohu na objednané zboží. V případě, že by obchod z důvodu na straně prodávajícího nebyl realizován, prodávající vrátí přijaté finanční prostředky na účet kupujícího bez zbytečného odkladu. Výše zálohy bude uvedena na zálohové faktuře, kterou zákazník obdrží e-mailem. Zboží uvedené na objednávce nebude zařazeno do výroby, dokud nebude zálohová faktura uhrazena. Doplatek objednávky bude splatný při převzetí zboží, a to buď hotově, kartou nebo jinou předem dohodnutou platební metodou.
5.8. V případě, že prodávající poskytuje slevy z ceny zboží nebo služby, nelze tyto slevy vzájemně kombinovat, pokud prodávající nestanoví jinak.
5.9. Slevy internetového obchodu jsou brány jako slevové kupóny, každý kupón obsahuje kód, který při zadání v internetové objednávce odečte danou hodnotu kupónu. Kupónové slevy mohou být vyjádřeny slevovou částkou, nebo slevou v procentech.
6. Platební podmínky
6.1. Kupující má k dispozici několik možností platby, a sice: a. v případě zboží v hotovosti na dobírku v místě určeném zákazníkem v objednávce, tedy v místě, kam je zboží objednané kupujícím doručováno b. bezhotovostně převodem na účet korporace vedený u Československá obchodní banka, a.s., číslo účtu: č. 263857575/0300 (dále jen „účet korporace“), a to na podkladě daňového dokladu vystaveného prodávajícím. c. v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese d. bezhotovostně on-line platební kartou
6.2. Ceník způsobů platby:
a. dobírka: 0,- Kč
b. převodem předem na účet: 0,- Kč
c. v hotovosti na prodejně: 0,- Kč
d. on-line platební kartou: 0,- Kč
7. Doprava zboží
7.1. Dodací lhůta pro dodání zboží běží od potvrzení závazné objednávky zboží za předpokladu včasného dodání všech podkladů a informací, které jsou nezbytné pro vyřízení objednávky prodávajícím.
7.2. Zboží je dodáváno balíkem dle volby zákazníka. Prodávající je oprávněn po domluvě s kupujícím změnit způsob dopravy zboží s ohledem na povahu zboží.
7.3. Objednané zboží skladem bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodávajícího doručeno v co nejkratší době, obvykle do 7 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, nejpozději však do 20 pracovních dnů, a to v případě platbě dobírkou nebo od doručení platby. V případě delší dodací doby bude zákazník informován a bude s ním konzultována možnost dalšího postupu, případně má poté kupující má také právo od smlouvy odstoupit, a to bez jakýchkoli sankcí.
7.4. Většina objednávaného zboží není vedena skladem a vzhledem k jeho rozmanitosti – výběr rozměru, barev provedení atd. – je vyráběno na zakázku, tzn. dle přijatých objednávek zákazníků je teprve zadáváno do výroby. O tom, že bude zboží vyráběno na zakázku, je kupující informován přímo v textu u zboží. Platí, že pokud je u zboží vzorník, ze kterého si může kupující vybrat zboží v různých provedeních – rozměrech, barvách, čalounění, je vyráběno na zakázku. Zboží, které je třeba vyrobit na zakázku, bude dodáno dle dostupnosti a provozních možností rovněž v co nejkratší době, zpravidla do 3-8 týdnů. V některých případech, s ohledem na náročnost provedení a dostupnost materiálů, může být doručeno později. Termín doručení zboží objednaného na zakázku se může měnit dle aktuálního množství přijatých objednávek.
7.5. V případě volby platby předem na účet korporace bude zboží zákazníkovi odesláno až po zaplacení celé částky za zboží včetně nákladů spojených s dopravou.
7.6. V případě, že si kupující zboží zaslané na jím uvedenou adresu z důvodů na jeho straně nevyzvedne, rovněž pokud bude požadovat opětovné doručení zásilky, nebo doručení zásilky jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce a prodávající zboží již odeslal, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení či nevyzvednutí zboží. Při nevyzvednutí zboží má prodávající právo požadovat náklady vzniklé s balením a dopravou zboží, které vynaložil na dopravu k zákazníkovi.
7.7. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a sepsat záznam o porušení zásilky. Bez tohoto může být zákazníkova reklamace neúspěšná. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí zákazník zásilku od přepravce převzít. Pokud tedy došlo k viditelnému porušení zásilky nebo vniknutí do zásilky, je nezbytné s přepravcem sepsat záznam o škodě na zásilce. Je nezbytné co nejdříve kontaktovat prodávajícího telefonicky nebo emailem. V případě nedodržení tohoto postupu není možné žádat dodání chybějícího nebo poškozeného zboží.
7.8. Při dodání zboží je po kupujícím obvykle přepravcem vyžadováno podepsání tzv. dodacího listu. Podpisem dodacího listu zákazník stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
7.9. Na zákazníka přechází vlastnické právo okamžikem potvrzení předávacího protokolu (dodacího listu) dopravci, tedy převzetím zboží. Po převzetí zásilky se případné reklamace řeší přímo s dopravcem.
7.10. Postup v případě, že je zásilka poškozena DOPRAVCE PPL:
a. poškození zásilky je potřeba nahlásit do 3 pracovních dnů od data doručení zásilky
b. nahlášení škody je možné pomocí formuláře na stránkách přepravce PPL.
c. vždy je pořeba uvést kompletní adresu doručení, telefonický kontakt, číslo reklamované zásilky a co bylo poškozeno, případně obsah zásilky.
d. Následně budete kontaktování ohledně sepsání zápisu o škode.
e. Se zásilkou nesmí být manipulováno a to včetně výplní a dalšího obsahu do doby, než dojde k dokumentaci škody
Postup v případě, že je zásilka poškozena ČESKOU POŠTOU:
V případě, že byla poškozena zásilka uplatěnit reklamaci je třeba do dvou pracovních dnů na kterékoliv poště. Zásilku je nuto předložit v takovém stavu v jakém byla dodána.
Postup v případě, že je zásilka poškozena DOPRAVOU SVĚTSPÁNKU.CZ
V případě, že byla zásilka poškozena přepavou, kontaktujete neprodleně reklamační odddělení svetspanku.cz a to emailem, telefonicky nebo poštou:
a. reklamace@svetspanku.cz
b. 543 212 855
c. svetspanku.cz, Heršpická 11f, 639 00 Brno
7.11. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
7.12. Zvláštní dodací podmínky světspánku.cz: dodání zboží za první uzamykatelné dvěře nemovitosti.
7.13. Cena dopravy je platná pouze na území České republiky. Doprava do jiné země bude řešena se zákazníkem individuálně telefonicky.
7.14. Ceny poštovného a balného:
skupina zboží / způsob dodání |
postele |
matrace |
lůžkoviny |
rošty |
komplety |
osobní převzetí Brno - H-Park |
0 Kč |
0 Kč |
0 Kč |
0 Kč |
0 Kč |
osobní převzetí Ostrava |
0Kč |
0 Kč |
0 kč |
0 Kč |
0 Kč |
osobní převzetí Olomouc CITY |
nelze |
0 Kč |
0 Kč |
nelze |
nelze |
osobní převzetí Praha Štěrboholy |
0Kč |
0Kč |
0Kč |
0Kč |
0Kč |
osobní převzetí Praha Butovice |
nelze |
0Kč |
0Kč |
nelze |
nelze |
osobní převzetí Hradec Králové |
0Kč |
0Kč |
0Kč |
0Kč |
0Kč |
ČR - doprava světspánku.cz |
950 Kč |
550 Kč |
550 Kč |
950 Kč |
950 Kč |
ČR - PPL |
250 Kč |
250 Kč |
150 Kč |
250 Kč |
nelze |
8. Odstoupení kupujícího od kupní smlouvy
8.1. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
8.2. Spotřebitel má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží, b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
8.3. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve shora uvedené lhůtě, a to na adresu sídla prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího obchod@svetspanku.cz. V tomto případě kupující oznámí prodávajícímu, že odstupuje od kupní smlouvy, uvede číslo objednávky, jméno a datum nákupu.
8.4. Prodávající poskytuje pro odstoupení zákazníka od kupní smlouvy i Vzorového poučení o právu zákazníka – spotřebitele na odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem v souladu s nařízením vlády č. 363/2013 Sb. Toto poučení je nedílnou součástí obchodních podmínek.
Vzorové poučení o právu na odstoupení od smlouvy
1. Právo odstoupit od smlouvy
1.1 Do 14 dnů má kupující právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.
1.2 Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni
a) uzavření smlouvy,
b) v případě uzavření kupní smlouvy: kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží.,
c) v případě uzavření smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí: kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme poslední dodávku zboží, nebo
d) v případě uzavření smlouvy o pravidelné dodávce zboží po stanovenou dobu: kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme první dodávku zboží.
1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující o svém odstoupení od této smlouvy informovat LUCATEC GROUP s.r.o., Žabovřeská 71/10, Brno, tel.: 543212855, email: obchod@svetspanku.cz formou jednostranného právního jednání, a to buď dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem. Kupující může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.
1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
2. Důsledky odstoupení od smlouvy
2.1 Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, vrátí prodávající kupujícímu obdržené finanční prostředky bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, a to všechny platby, které prodávající od kupujícího obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání prodávajícím nabízený). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který byl kupujícím zvolen pro provedení počáteční transakce, pokud kupující výslovně neurčil jinak. Kupujícímu tím nevzniknou žádné další náklady. Platba bude kupujícímu vrácena až po obdržení vráceného zboží nebo dříve, prokáže-li kupující, že zboží odeslal zpět, a to podle toho, co nastane dříve.
2.2 Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, kupující zašle zpět nebo je předá na adrese LUCATEC GROUP s.r.o., Heršpická 11f, Brno, tel.: 543212855. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zákazník odešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
2.3 Kupující nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.
2.4 Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
8.5. Vzorový formulář pro odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem v souladu s nařízením vlády č. 363/2013 Sb.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
Oznámení o odstoupení od smlouvy
LUCATEC GROUP s.r.o.
Žabovřeská 71/10
603 00 Brno
e-mail: obchod@svetspanku.cz
- Oznamuji/oznamujeme(*), že tímto odstupuji/odstupujeme(*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží(*)/o poskytnutí těchto služeb(*)
- Datum objednání(*)/datum obdržení(*)
- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů
- Adresa spotřebitele/spotřebitelů
- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
- Datum
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
8.6. V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší.
8.7. Zboží by mělo být prodávajícímu vráceno, pokud možno, nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.
8.8. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupujícímu nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí zákazníkovi přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím zákazník souhlasil. Kupujícímu však tím nevzniknou další náklady.
8.9. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dopravy zboží, který prodávající nabízí, vrátí zákazníkovi náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží (následné vrácení zboží prodávajícímu však provádí zákazník na vlastní náklady).
8.10. Kupující bere na vědomí, že v případě, že zboží jím vrácené bude poškozeno či zničeno, vzniká prodávajícímu vůči zákazníkovi právo na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na náhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.
8.11. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi dříve, než jí zákazník zboží předá nebo prokáže, že zboží korporaci odeslal.
8.12. Ve vlastním zájmu zašle zákazník zboží zpět jako pojištěnou zásilku a zvolí vhodný obal, jelikož prodejce neručí za případnou ztrátu či poškození zásilky při přepravě.
8.13. V některých případech může prodávající kupujícímu poskytnout dárek. V tomto případě je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
8.14. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:
a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, zejména výrobků, které byly vyrobeny až na základě konkrétní specifikace zákazníkem,
e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
9. Práva z vadného plnění
9.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.
9.2. Kdo plní za úplatu jinému, je zavázán plnit bez vad s vlastnostmi vymíněnými nebo obvyklými tak, aby bylo možné použít předmět plnění podle smlouvy, a je-li stranám znám, i podle účelu smlouvy. Je-li splněno vadně, má zákazník práva z vadného plnění.
9.3. Prodávající se zavazuje plnit ve střední jakosti, není – li mezi stranami ujednána jakost jiná.
9.4. Prodávající plní vadně zejména tehdy:
a) poskytne-li předmět plnění, který nemá stanovené nebo ujednané vlastnosti,
b) neupozorní-li na vady, které předmět plnění má, ač se při takovém předmětu obvykle nevyskytují,
c) ujistí-li zákazníka v rozporu se skutečností, že předmět plnění nemá žádné vady, anebo že se věc hodí k určitému užívání, nebo
d) zcizí-li cizí věc neoprávněně jako svoji.
9.5. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
9.6. Ustanovení uvedená v čl. 9.5 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
9.7. Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že věc měla vady již při převzetí.
9.8. Věc je vadná, pokud nebyla dodána v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý. Za vadu se považuje i plnění jiné věci.
9.9. Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. To neplatí, ujistil-li ho prodávající výslovně, že věc je bez vad, anebo zastřel-li vadu lstivě.
9.10. Kupující by měl věc podle možnosti prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčit se o jejích vlastnostech a množství.
9.11. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) odstoupit od smlouvy.
9.12. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li zákazník opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li zákazníkovi, že vady neodstraní, může zákazník požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.
9.13. Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
9.14. Je-li o nepodstatné porušení smlouvy, má zákazník právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
9.15. Dokud zákazník neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí zákazníkovi způsobit nepřiměřené náklady.
9.16. Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže zákazník změnit bez souhlasu korporace.
9.17. Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí, a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.
9.18. Neoznámil-li zákazník vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
9.19. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, pokud prodávající nestanoví lhůtu delší. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.
9.20. Toto se však nepoužije
e) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
f) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
g) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
h) vyplývá-li to z povahy věci.
9.21. Právo z vadného plnění zákazníkovi nenáleží, pokud zákazník před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud zákazník vadu sám způsobil.
9.22. Práva z vadného plnění nelze vztahovat na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním ani na poškození v důsledku manipulace vedoucí k poškození výrobku, nejčastěji pádu apod.
9.23. Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná.
9.24. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji zákazník mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci. K tomu soud přihlédne jen k námitce prodávajícího, že vada nebyla včas oznámena. Prodávající však nemá právo na námitku, je-li vada důsledkem skutečnosti, o které prodávající v době odevzdání věci věděl nebo musel vědět.
9.25. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti.
9.26. Je-li to potřebné, vysvětlí prodávající v potvrzení srozumitelným způsobem obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí. V potvrzení prodávající zároveň uvede, že další práva zákazníka, která se ke koupi věci vážou, nejsou dotčena. Nesplnění těchto povinností není na újmu platnosti potvrzení.
9.27. Nebrání-li tomu povaha věci, lze toto potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje.
9.28. Ujednají-li si prodávající a kupující zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění, nepřihlíží se k takovému ujednání. To neplatí, pokud strany zkrátily tuto dobu na polovinu zákonné doby při koupi již použitého spotřebního zboží; ujednaly-li si zkrácení větší, platí za ujednanou polovina zákonné doby.
9.29. Právo z vadného plnění zákazníkovi nenáleží, pokud zákazník před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud zákazník vadu sám způsobil.
9.30. Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v potvrzení uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro zákazníka bližším, uplatní zákazník právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci.
9.31. Uplatní-li zákazník právo z vadného plnění, potvrdí mu druhá strana v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
9.32. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
9.33. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se korporace se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
9.34. Po skončení reklamace pokračuje původní záruční doba, jež byla reklamací přerušena.
9.35. Pro reklamaci nás prosím kontaktujte písemně dopisem, telefonicky +420 543 212 855, e-mailem reklamace@svetspanku.cz, nebo osobně na adrese Heršpická 11f, Brno 61900
9.36. Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží důkladně zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu , a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
9.37. Zboží k reklamaci zašlete prosím běžným obchodním balíkem na adresu: Heršpická 11f, Brno 63900
9.38. Součástí reklamace by mělo být přiložení dokladu o koupi a popis závady.
9.39. Prodávající kupujícího upozorňuje, že zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
9.40. Po vyřízení reklamace bude prodávající zákazníka nejčastěji telefonicky, e-mailem, případně dopisem kontaktovat.
9.41. V případě, že prodávající poskytl zdarma k nákupu benefit ve formě dárku, nevztahuje se na takový dárek práva spotřebitele.
9.42. Specifikace matrací: Matrace mají pevný nebo snímatelný potah - při manipulaci se snímatelným potahem je nutno dbát na to, aby návlek ani jádro matrace nebyly poškozeny nevhodným postupem snímání a navlékání potahu. Matrace je nutno ošetřovat dle symbolů všitých do lemu každé matrace. Není vhodné, aby matrace byla vystavena záření, které urychluje blednutí potahu matrace. Matrace je nutno čistit pouze výrobky k tomu určenými a je nutno dbát návodu výrobce čisticího prostředku. Matraci jedenkrát měsíčně je nutno vysát od prachu a ve smyslu její podélné osy otočit. Je nutno dbát na správnou volbu podložky nebo roštu matrace dle jejího typu. U komprimovaných matrací je nutno nechat matrace po vyjmutí z obalu v klidovém stavu po dobu 48 hodin bez zátěže.
Matrace musí být hygienicky čisté, znečištěné biologickým materiálem, exkrementy a krví nebudou k reklamaci přijímány. V případě matrací nelze uznat odpovědnost za vady vzniklé mechanickým poškozením, neodbornou instalací, neodborným zacházením, dále používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry prostředí nebo jiným parametrům stanoveným výrobcem (např. na spojení jádra matrace o rozměru nad 200x90cm z více dílů, tolerance rozměrů a tuhosti matrace, barvy, apod.), na vady zboží způsobené živly, na vady zboží vzniklé poškozením v důsledku, nadměrného zatěžování nebo používání v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, opotřebení způsobené běžným užíváním matrace, na vyblednutí dezénu potahové látky, na škody vzniklé dodatečnou úpravou zboží spotřebitelem.
9.43. Specifikace roštů: Uvedeným rozměrem roštu se rozumí rozměr rámu, do kterého je rošt určen. Přesný rozměr roštu je vždy menší.
9.44. Prodávající tímto informuje kupujícího, že spory, které vznikají ze smluv, kde na jedné straně stojí podnikatel a na druhé straně spotřebitel, je možné řešit mimosoudně. Jedná se o způsob řešení sporů mimo obecné soudy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/
10. Ochrana osobních údajů
10.1. Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s obecně závaznými právními předpisy, zejména v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, ze dne 27.4.2016, obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen Nařízení).
10.2. Kupující bere na vědomí, že prodávající je oprávněn zpracovávat osobní údaje kupujícího za účelem vyřízení jeho objednávky, výkonu práv a povinností z kupní smlouvy plynoucích, plnění zákonných povinností spojených s vedením účetnictví, a to v následujícím rozsahu: firma, IČ, DIČ, jméno, příjmení, poštovní adresa, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále jen „osobní údaje“). Jde o osobní údaje nezbytné k plnění kupní smlouvy a jsou rovněž nezbytné pro splnění právních povinností, které se vztahují na prodávajícího. Tím je ve smyslu ust. Článku 6 Nařízení splněna podmínka zákonnosti zpracování osobních údajů.
10.3. Kupující může udělit zvláštní souhlas se zpracováním osobních údajů i pro marketingové účely, jako je zasílání obchodních sdělení a informací zákazníkovi. Souhlas se zpracováním osobních údajů pro tyto účely však není podmínkou pro uzavření kupní smlouvy a kupující jej musí výslovně udělit a může jej kdykoli písemně odvolat na adrese webmaster@svetspanku.cz.
10.4. Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu prodávajícího a nebudou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, které jsou nutné pro bezproblémové doručení zboží, dále banka, která se případně podílí na vyřízení objednávky (splátkový prodej). Faktury mohou být předány subjektům, které jsou oprávněny tyto doklady kontrolovat (správce daně apod.).
10.5. Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že případné chyby v uvedení osobních údajů nemohou jít k tíži prodávajícího.
10.6 Prodávající v souladu s Článkem 12 a násl. Nařízení poskytuje kupujícímu následující informace:
- Správcem osobních údajů je prodávající. Kontaktní údaje prodávajícího jsou pro elektronickou komunikaci e-mail: webmaster@svetspanku.cz a pro písemný kontakt adresa LUCATEC GROUP s.r.o., Heršpická, 639 00 Brno.
- Účely zpracování osobních údajů jsou plnění Smlouvy a zákonných povinností prodávajícího (zpracování osobních údajů pro marketingové účely podléhá zvlášť udělenému souhlasu kupujícího).
- Případnými příjemci osobních údajů vyjma již výše uvedených subjektů jsou toliko orgány, vůči nimž plní prodávající své zákonné povinnosti.
- Prodávající nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země nebo mezinárodní organizaci.
- Osobní údaje budou uloženy po dobu, která vyplývá z obecně závazných právních předpisů pro archivaci účetních podkladů a daňových dokladů, tj. 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se uskutečnilo zdanitelné plnění.
- Kupující má právo požadovat od prodávajícího přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování, vznést námitku proti zpracování, uplatnit právo na přenositelnost údajů, to vše za předpokladu, že to není v rozporu se zákonnými povinnostmi prodávajícího. Kupující má také právo podat stížnost u dozorového úřadu.
- Poskytnutí osobních údajů prodávajícímu je zákonným požadavkem a jejich neposkytnutí by mělo za následek nemožnost dostát povinnostem prodávajícího vyplývajícím z uzavření kupní smlouvy s kupujícím, jakož i jeho dalším zákonným povinnostem.
- Při zpracování osobních údajů nedochází k automatizovanému rozhodování.
- Prodávající nemá zájem osobní údaje zpracovávat za jiným než uvedeným účelem.
- Kupující má právo žádat prodávajícího o potvrzení, zda osobní údaje jsou zpracovávány, a pokud tomu tak je, má právo na přístup k těmto osobním údajům a výše uvedeným informacím.
- Opakované kopie zpracovávaných osobních údajů mohou být prodávajícím zpoplatněny.
10.7. Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies do jeho počítače. V případě, že je objednávku na webové stránce prodávajícího možné provést a práva a povinnosti prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11. Uživatelský účet
11.1. Prodávající na webových stránkách umožňuje registraci zákazníka za účelem lepší uživatelské použitelnosti stránek. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může zákazník pravidelně odesílat objednávky prodávajícímu (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu. 1
1.2. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
11.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. V případě takového jednání neodpovídá prodávající za škodu zákazníkovi tím vzniklou.
11.4. Prodávající je oprávněn uživatelský účet zrušit, a to zejména v případě, kdy kupující svůj účet déle než tři roky nevyužívá.
11.5. Zákazník je povinen při registraci na webové stránce a při objednávání zboží uvádět vždy správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné a prodávající nenese náklady spojené s chybnými údaji poskytnutými kupujícím.
12. Závěrečná ustanovení
12.1. Kupní smlouva je uzavřena a obchodní podmínky vyhotoveny v českém jazyce.
12.2. V případě existence mezinárodního prvku v právním vztahu (tj. tehdy kdy prodávající bude mít sídlo v jiném státě, než bude bydliště kupujícího) strany sjednávají, že se práva a povinnosti z tohoto vztahu vyplývající řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Spotřebitel také v takovém případě nesmí být (v souladu s čl. 5 Sdělení MZV č. 64/2006 Sb.m.s. o přistoupení k Úmluvě o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy, otevřené k podpisu v Římě dne 19. června 1980) v důsledku této volby rozhodného práva provedené stranami zbaven ochrany, kterou mu poskytují imperativní ustanovení práva země, v níž má obvyklé bydliště, pokud
- uzavření smlouvy v této zemi předcházela nabídka určená výslovně spotřebiteli nebo reklama a spotřebitel v této zemi uskutečnil všechny nezbytné úkony směřující k uzavření smlouvy, nebo
- druhá strana nebo její zmocněnec obdrželi objednávku od spotřebitele v této zemi, nebo
- smlouva je smlouvou o koupi zboží a spotřebitel cestoval z této země do jiné země, kde učinil svou objednávku, jestliže byla tato cesta organizována prodávajícím se záměrem podnítit spotřebitele ke koupi.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
12.4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.
12.5. Informace o zboží zveřejněné na webových stránkách prodávajícího mohou být zčásti přebírány od třetích stran (výrobců, distributorů...), mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.
12.6. Prodávající může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu.
12.7. Náklady na použití telekomunikačních prostředků jsou v běžné výši, hradí je zákazník a odpovídají tarifům telekomunikačních služeb zákazníka či tarifům dodavatelů jiných služeb, které zákazník využívá.
12.8. Obchodní podmínky jsou platné a účinné v den odeslání objednávky, prodávající si však vyhrazuje právo obchodní podmínky změnit. Starší verze obchodních podmínek jsou však archivovány a mohou být na vyžádání e-mailem poskytnuty.
12.9. Prodávající může poskytovat na zboží slevy. Ceny u zboží v akci platí do vyprodání zásob tohoto akčního zboží.
12.10. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.
90 nocí na vyzkoušení matrace
Sinope Viscohard
Sinope Viscomedium
Ultrafresh hard
Ultrafresh medium
Viscoair soft
Callisto hard
Callisto medium
Valentina ultrafresh
Platí pouze pro rozměry 200x90cm
Podmínky služby 90 nocí na vyzkoušení matrace
1. LUCATEC GROUP s.r.o., IČ: 02695511 se sídlem Brno, Žabovřeská 71/10, PSČ 603 00, zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 82174 (dále jen „prodávající“) zaručuje kupujícímu možnost výměny či vrácení vybraných matrací ze sortimentu prodávajícího v prodloužené lhůtě až 90 dní od nákupu, a to za splnění následujících podmínek:
2. Kupující objedná, případně koupí, současně s výrobkem i službu 90 nocí na vyzkoušení za cenu stanovenou prodávajícím. Tato služba nelze koupit ke všem matracím a nelze zakoupit dodatečně.
3. Kupující o využití této služby požádá v době 20-90 dní od nákupu (fakturace). Před ani po této době nelze službu uplatnit.
4. Matrace nebude při vracení znečištěná ani poškozená a bude kupujícím dodána na prodejnu prodávajícího. Pro tento účel doporučujeme uschovat původní obal matrace.
5. V případě výměny za dražší matraci kupující doplatí rozdíl ceny.
6. V případě výměny za levnější matraci, nebo vrácení matrace, bude rozdíl ceny vrácen kupujícímu bezhotovostním převodem na bankovní účet, který kupující písemně uvede při uplatnění služby.
7. Prodávající si ve výjimečných případech (například silné znečištění nebo poškození matrace) vyhrazuje právo službu neposkytnout, případně vyčíslit poplatek za uvedení matrace do původního stavu. V případě využití tohoto práva bude kupujícímu částka ve výši zaplacené ceny za službu vrácena.
8. Výměnu nebo vrácení může každý zákazník uplatnit jen jednou.
9. V rámci využití služby 90 dní na vyzkoušení není možno využít dopravu druhé matrace zdarma. Doprava bude prodávajícím vždy účtována.
10. Tyto podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
30 nocí topper Komfort Variant
30 nocí na výměnu topperu – SPRING VARIANT
Možnost přizpůsobení matrace. U matrace KOMFORT SPRING VARIANT a SPRING VARIANT máte možnost volby horní
části pěnového jádra matrace (dále jen topper) z několika rozdílných provedení. Pokud tedy nebudete
s vlastnostmi matrace KOMFORT / SPRING VARIANT zcela spokojeni, topper bude nepoškozený a
bez známek znečištění, můžete jej zcela zdarma vyměnit za jiný.
Nabídka platí pro rozměry topperu 200x80, 200x90, 200x100, 200x120 a 200x140 cm
– tedy pro rozměry matrací od 200x80 cm do 200x200 cm.
Nový topper dle Vašeho výběru Vám dodáme dle aktuálního ceníku a za stávající (původní) Vám
vrátíme kupní cenu následně po jeho vrácení. Současně tedy budete mít doma v jednu chvíli oba
toppery.
Podmínky služby 30 nocí na výměnu topperu zdarma
1. LUCATEC GROUP s.r.o., IČ: 02695511 se sídlem Brno, Žabovřeská 71/10, PSČ 603 00,
zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka
82174 (dále jen „prodávající“) zaručuje kupujícímu možnost výměny vybraných topperů ze
sortimentu prodávajícího ve lhůtě až 30 dní od nákupu, a to za splnění následujících
podmínek:
2. Kupující získává, současně s výrobkem matrace KOMFORT SPRING VARIANT i službu 30
nocí na výměnu topperu. Tuto službu nelze získat jiným matracím.
3. Kupující o využití této služby požádá v době do 30 dní od nákupu (fakturace). Po této době
nelze službu uplatnit.
4. Výměnu nebo vrácení může každý zákazník v rámci využití služby 30 nocí na výměnu topperu
uplatnit opakovaně.
5. Při využití služby 30 nocí na výměnu topperu si zákazník zakoupí jiný topper, případně
toppery.
6. Původní topper zákazník vrátí na pobočku nebo na centrální sklad prodávajícího na své
náklady do 15 dní od doručení nového. Topper nebude při vracení znečištěný ani poškozený
a bude kupujícím dodán na prodejnu prodávajícího. Pro tento účel doporučujeme uschovat
původní obal. Po kontrole stavu vráceného topperu bude vystaven opravný doklad a cena
topperu bude zákazníkovi vrácena. V případě poškození bude částka snížena.
7. V případě výměny za dražší topper kupující doplatí rozdíl ceny.
8. V případě výměny za levnější topper, bude rozdíl ceny vrácen kupujícímu bezhotovostním
převodem na bankovní účet, který kupující písemně uvede při uplatnění služby.
9. Prodávající si ve výjimečných případech (například silné znečištění nebo poškození topperu)
vyhrazuje právo službu neposkytnout, případně vyčíslit poplatek za uvedení zboží do
původního stavu.
10. Tyto podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od
prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své
podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.